Hundtäcken?

Just nu sitter jag hemma vid min mormor, och tänkte skriva lite om mig och min hund. Men då kom jag på att inte mormor har några bilder på våran hund på sin dator.
Men då får ni vänta tills jag kommer hem klockan 12.00 ungefär. Jag är på väg till stallet nu, och när jag kommer hem ska jag pyssla med Betty så länge :)

Jag tänkte passa på att fråga er läsare, vad tycker ni egentligen om att ha täcken på sin hund?

Jag själv tycket att ett reflex-täcke är okej på vintern, och om man har en hund med väldigt lite päls tycker jag att det går bra med ett vanligt "vintertäcke". Jag har aldrig riktigt gillat hundtäcken, jag tycker hundarna är fina utan. Men självklart är vissa hundar i behov av täcke, och då är det ju självklart okej för mig :)

Men när man har skor och mössor och andra saker på hundarna, då tycker jag att det har gått lite över gränsen. Jag är emot det verkligen. Ingen hund vill ju ha skor på fötterna, kanske om den har känsliga fötter och man går i hård snö ;)

Täcker här under tyckte jag var lite sött faktiskt :)




Kommentarer
Postat av: nikki

Håller verkligen med om vad du tycker. Det är helt överdrivet när man har kläder på hundar när man inte behöver det?

dock tycker jag det är helt okej att ha skor på hundar som drar slädar och så, dom behöver ju det...

btw, superbra blogg ^^

2011-07-29 @ 12:12:11
URL: http://nikkipedia.blogg.se/
Postat av: Bella

Du har värkligen söta hundar! Och jag håller med om vad du tycker!<3

2011-07-29 @ 13:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0