Tova & Bella ^^

Hejhej! :)
Jag heter Tova och är 12 år gammal, eller jag fyller 12 på tisdag. Jag är en glad & positiv tjej som älskar att rida, träna med min hund (mer info om henne lite längre ner) och att blogga såklart. Jag tränar just nu agility med Bella, och lite lydnad. Ja, nu vet jag inte vad mer jag ska skriva om mig själv så nu går jag över till Bella!

Min hund heter Cavanza´s Quick Step "Bella" och är en Cavalier King Charles Spaniel - tik på 2,5 år. Hon är väldigt anpassningsbar, och det är skönt. När jag vill ta det lugnt, då finner hon sig i det och ligger mest och sover. Men vill jag träna / leka med henne, då blir hon jättepigg.
Bella är född på den 9:onde bästa Cavalier - kenneln i landet, hihi ^^.
Vi tränar för Lidingö Hundungdom & när vi tävlar kommer vi tävla för dem också! Än så länge tävlar vi inte p.g.a att Bella blir rättså stressad på nya platser - men snart så.
Liten bild! Hon i vintras - duktig va ?! :')


Haha hon älskar hoppning xd

Gulle <'3





Kommentarer
Postat av: Alma

Sv: Tack för tipset! Kommer upp snart då! Fin blogg ni skaffat föresten! Satsa hårt nu cheyer! :)



Kram ALma!

2011-07-29 @ 10:38:00
URL: http://almaklingstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0